Tuesday, September 20, 2016

BITCOINTALK:ORG kako zaraditi sa foruma bitcoin

Kako?

Jednostavno samo postujete ali morate da pazite i da ne budete malo što bi rekli halavi. do desetak postova na dan maksimalno ne treba Vam više verujte mi.

Tema sa kampanjama je na sledećem linku:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=615953.0

Odavde se kreće spisak kompanija koje se reklamiraju i plaćaju Vas.

Vremenom kako ste tamo dobijaćete i po 100njak ili više dolara.

Savet: ovo su mi rekli par njih od kojih sam čuo za forum da postoji caka i da imate nekoliko naloga ali morate dobro da pazite ja iskreno nisam pokusao ali čim pričaju da može naravno da može.

Jedam mi je čak rekao da je kući na računaru imao jedan a na wirelesu drugi nalog, posle razmisljam tako može dve različite IP adrese.

Ako mislite da krenete možda da poslušate i ove savete i u lov na to.

No comments:

Post a Comment